Almahà Ben Jové
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Almahà Ben Jové

Foro de la Comparsa Mora Almahà Ben Jové de Quart de Poblet.
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 El "Tomatazo" de Juny

Ir abajo 
AutorMensaje
un fester mes
Estafeta
un fester mes


Cantidad de envíos : 473
Presencia : 454
Fecha de inscripción : 20/02/2008

El "Tomatazo" de Juny Empty
MensajeTema: El "Tomatazo" de Juny   El "Tomatazo" de Juny Icon_minitimeVie Jun 03, 2011 10:36 pm

Acabat d'aterrar de l'entrà infantil d'Elda (molt entranyable, per cert), m'he pasat pel Mercadona per comprar un sac de tomaques... ^^

Entenc al fester que en eixa ansia que t'ix de dintre quan escoltes la música festera vol anar més enllà...vol interpetrar-la.

Jo també tinc eixa malaltia Idea en blanco ....però, al menys nostre senyor m'ha donat un poc de trellat, i reconec que no tinc el "don" musical, per tant, quan m'entren "ganetes" de "soplar" un instrument, o bé ho faig a ma casa, ó en permis dels companys, a la filà....i quan anem bufats!!!!, clar està Lengua ..... però mai en la vida eixiria al carrer No (entrà, cercavila, etc...), i ni molt menys pretendria cobrar, entec que estaria estafant al fester que em pagara (i d'eixos inocents hi ha molts).....

Dit açò, al torrò....llevat de les "colles" mores, que toquen (????!!!!) en més o menys encert (i que un altre dia tractaré, hui se m'han acabat les tomaques), per a gustos colors, i pel dolor de cap aspirines Gayer ...em vaig a centrar en el grupets dels cristians.....daxaaaavo !!!!!!! No pot Ser

El premi se l'emporta la "Zalagarda Contrabandista", així es criden els xicots (lo millor que varen fer, va esser triar el nom)....mare de deu senyor quina forma de destroçar la peça "Churumbelerias"...que per cert estos estos "paios" quan la trauen al carrer deurien canviar-li el nom per "Chunguelerias" Risas

Mig caixó em queda de tomaques encara, doncs bé, per als amigatxos de "La Bigornia" de Estudiantes, també hi ha, de traca lo de percussió, metals, dolçaina, guitarra, bandurria,.... Pá pegarse un tir uffff, mareeeee

I a la fi, quatre tomaques em queden, pero primer diré "la multitud no fa la qualitat" i "no son machos sino muchos"....mare de deu senyor amb la Fanfàrria Zingara Eso era (o caldria dir la "marxing band disfresada"???? Twisted Evil ) ......de totes formes que es pot esperar d'una comparsa inspirada en una pelicula d'Oliver i Hardy (El Gordo y El Flaco per als "agüelos"), doncs poc més o menys que lo que trauen al carrer, algo que quasi frega la comicitat. Punk

Amics, en la festa no cap tot, o al menys cap tot sempre i quan tinga un poc de trellat.......M'envaig a la filà a fer-me dos colpets Colpet de Café per a llevar-me aquest gust de boca......i lo dit

Per a gustos, colors...........i pel dolor de cap,.... aspirina Dedo OK
Volver arriba Ir abajo
 
El "Tomatazo" de Juny
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» El "Tomatazo" de Agosto.
» El "Tomatazo" de Septiembre
» El "Tomatazo" de Octubre
» El "Tomatazo" de Novembre

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Almahà Ben Jové :: Música y Bandas :: El "Tomatazo"-
Cambiar a: