Almahà Ben Jové
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Almahà Ben Jové

Foro de la Comparsa Mora Almahà Ben Jové de Quart de Poblet.
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 El "Tomatazo" de Septiembre

Ir abajo 
2 participantes
AutorMensaje
un fester mes
Estafeta
un fester mes


Cantidad de envíos : 473
Presencia : 454
Fecha de inscripción : 20/02/2008

El "Tomatazo" de Septiembre Empty
MensajeTema: El "Tomatazo" de Septiembre   El "Tomatazo" de Septiembre Icon_minitimeDom Sep 05, 2010 8:42 pm

Bé, ací més que una "tomatà", caldria tirar un camió de tomaques, i fer xicoteta la Tomatina de Buñol..... Punk

Primer que res, demanar-li perdó a Xavi, per no fer-li cas en l'Entrà de l'Olleria de 2010...i no gravar a la meravellosa SMIM, jajajajaja. Mare de deu, que poc deuen voler a les festes del seu poble les esquadres femenines dels Contrabandistes de l'Olleria per traure a estos "paios" al carrer. Eso era ....I jo em pregunte...¿no hi ha a aquestos pobles un asessor artístic ó musical que prohibisca aberracions com aquestes? Pesant

Per cert, SMIM, significa, Sociedad ¿¿¿¿Musical???? Independiente de Manises....i jo em pregunte "Independiente" ¿de qué?...¿Independent de la societat? ¿independent de la música? ó ¿independent de Manises? Cool 2 ...mare quina "banda" i mai millor dit....¿la gent no te un poc de vergonya i sentit comú, i no anar per ahí a fer el ridicul?....De veres m'havera agradat gravar les cares de la gent que estava mirant l'Entra de l'Olleria, impressionant....des de sorpresa (i per supossat no de la bona) fins a rises, passant per les d'indignació per tan lamentable espectacle.

A lo que anem, no vaig gravar eixa "meravellosa" actuació....però vos puc dir que venien tocant "La Campanera" (per dir algo)...i s'arrancaren davant de mi en un pasdoble???? torero que no sé ni quin era....daxavo el "concert" d'estos tipos.

Com vaig dir-li a uns amics músics de Bufali....estes coses passen per vendre les trompetes massa barates....si foren més cares evitariem aquestos atentats a les nostres oides i al bon gust....i també es pot aplicar a les dolçaines i percussió que duien.....no em puc ni imaginar el descollone de tots el musics que havia a l'arrancà de l'entra...perquè per a més "inri" eren dels primerets en eixir.

Tècnicament parlant, en la vida havia escoltat una "grup" de trompetes tan desafinades....com va dir un amic, tan sols faltava la cabra i l'escala....lo de les dolçaines, per a que comentar res....lo de l'afinació no deu existir en el vocabulari d'esta gent...i la percussió, doncs tres quarts del mateix, desafinats i arritmics....he escoltat en la meu vida "moltes rinyes de gats"...però açó pareixia una rinya de "gats i gossos" Ullets

I si damunt esta SMIM ha cobrat, daxavo com està el món de la festa i la música....encara que no se qui te la culpa si el que enganya (estos pseudomusics) o el que es deixa enganyar (festers)

Hala, ací vos deixe una "actuació" Me parto d'aquesta gent que practica "l'intrussisme profesional" en el mon de la música....que ho disfruteu Partirse



Xarrada al començament de l'entrà

Music de l'Olleria: Oye, ¿y tú en que nivel de solfeo estas?

Music de la SMIM: ....sol qué?
Volver arriba Ir abajo
ernest
Fester dianero



Cantidad de envíos : 112
Localización : Negres Abassies
Presencia : 45
Fecha de inscripción : 20/02/2008

El "Tomatazo" de Septiembre Empty
MensajeTema: Re: El "Tomatazo" de Septiembre   El "Tomatazo" de Septiembre Icon_minitimeDom Sep 05, 2010 10:06 pm

El pitjor sigué deixar a dos persones tirades a terra...........del descollonament, a més del trauma psicològic d'uno que jo em conec.
Volver arriba Ir abajo
un fester mes
Estafeta
un fester mes


Cantidad de envíos : 473
Presencia : 454
Fecha de inscripción : 20/02/2008

El "Tomatazo" de Septiembre Empty
MensajeTema: Re: El "Tomatazo" de Septiembre   El "Tomatazo" de Septiembre Icon_minitimeVie Oct 08, 2010 2:07 pm

Com açó es tan "xusco", i dude encontrar en aquest mes algo que "ho supere", anem a deixar-ho com a "Tomatazo d'Octubre" també.
Volver arriba Ir abajo
un fester mes
Estafeta
un fester mes


Cantidad de envíos : 473
Presencia : 454
Fecha de inscripción : 20/02/2008

El "Tomatazo" de Septiembre Empty
MensajeTema: Re: El "Tomatazo" de Septiembre   El "Tomatazo" de Septiembre Icon_minitimeMiér Oct 13, 2010 3:46 pm

Bé, no hem tardat en encontrar el "Tomatazo" de Octubre, no em recordava que havia Comillitas Entrada de Moros y Cristianos Comillitas a València, cap i casal........més casal que cap Me parto

Així, doncs, ja tenim penjat el "Tomatazo de Octubre"....al de Setembre, li donarem el Especial de Tot l'Any Punk
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





El "Tomatazo" de Septiembre Empty
MensajeTema: Re: El "Tomatazo" de Septiembre   El "Tomatazo" de Septiembre Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
El "Tomatazo" de Septiembre
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» El "Tomatazo" de Agosto.
» El "Tomatazo" de Octubre
» El "Tomatazo" de Novembre
» El "Tomatazo" de Juny

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Almahà Ben Jové :: Música y Bandas :: El "Tomatazo"-
Cambiar a: