Almahà Ben Jové
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Almahà Ben Jové

Foro de la Comparsa Mora Almahà Ben Jové de Quart de Poblet.

ÍndiceÍndice  PortalPortal  BuscarBuscar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

Vida festera a través de les bandes.

2 participantes
AutorMensaje
un fester mes
Estafeta
un fester mes

Cantidad de envíos : 473
Presencia : 454

Vida festera a través de les bandes. Empty
MensajeTema: Vida festera a través de les bandes.   Vida festera a través de les bandes. Icon_minitimeMiér Jul 14, 2010 3:23 pm

Obric aquest post, en primer lloc perquè abans que aplegue "l'alemà" i no m'enrecorde, al menys ho tindré enregistrat....jejejeje....i en segon lloc perquè em pareix interessant i divertit, a més a més, de ser un altra forma de comptar el anys que ja som a aquesta meravellosa festa.

Quede clar que em referisc a la banda que tenim "xafant-mos la capa" Comillitas ....no a les que puguen haver eixit en nosaltres (en boato, o altres esquadres de la mateixa comparsa)....a la que duiem darrere....i si fem un poc de memòria la marxa que més s'haguera quedat gravada al cap d'eixe any.

Bé per a trencar foc, escomence jo....i ja s'aneu afegint els demés, si voleu, clar. WInk

1988 - Banda de Villena (marxa: Éxodo)
(no m'enrecorde si va ser la "Ruperto Chapí", ó la Municipal),...ja ha arribat "l'alemà", ja ha arribat "l'alemà"....jejejeje
1989 - Unió Musical Contestana (marxa: A mons pares i Moro del Sinc)
1990 - Cercle Musical Primitiva Albaidense (marxa: Guardia Jalifiana)
1991 - Cercle Musical Primitiva Albaidense (marxa: Juanjo i Moros Españoles)
1992 - Agrupació Musical de Alfafar (marxa: Moros Españoles)
1993 - Unión Artística Manisense (marxa: ninguna. molt roïns)
1994 - S.A.M. "L'Unió" de Quart de Poblet (marxa: Al Tio Pajuso....millor dit, la versió que varen fer...uffff, mare que por !!!) Eso era
1995 - Agrupació Musical de Montaverner (marxa: El President)
1996 - Agrupació Musical de Montaverner (marxa: Caravana...."el pasodoble"...jajajajaja)
1997 - Agrupació Musical de Montaverner (marxa: Caravana.....¿altra volta?)
1998 - Agrupació Musical de Montaverner (marxa: Caravana,....fins a aborrir-la)
1999 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Xavier "el coixo")
2000 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Cavall de Foc)
2001 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Cavall de Foc)
2002 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Xubuch)
2003 - Agrupació Musical de Montaverner + La Colla d'Ontinyent (marxa: Marxa del Centenari)
2004 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Marxa del Centenari)
2005 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Marxa del Centenari)
2006 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Marxa del Centenari i Aligeabà Spyros)
2007 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: El Kàbila)
2008 - Ateneu Musical de Cocentaina + La Colla d'Ontinynet (marxa: Abenserraig, Xabat i No ho faré més....les tres d'altísim nivell, sincerament millor que en els CD's que tinc)
2009 - Ateneu Musical de Cocentaina + La Xafigà de Muro d'Alcoi (marxa: Cordón 95.... Alabar ...possiblement de les millors en les que he format)

Fins ací lo que em dona el cap Silbando ....ara vosaltres Gayer
16abril
Cabo d'esquadra de negres
16abril

Cantidad de envíos : 345
Presencia : 154

MensajeTema: Re: Vida festera a través de les bandes.   Vida festera a través de les bandes. Icon_minitimeDom Jul 18, 2010 2:13 pm

Genial este resumen!!!!!!!!!! Pero, explícame eso del año 1993..... por curiosidad, es que yo llegué en la mejor época, justo cuando se cambió por Montaverner, jejejejeje
http://www.flickr.com/photos/82498175@N00/
un fester mes
Estafeta
un fester mes

Cantidad de envíos : 473
Presencia : 454

MensajeTema: Re: Vida festera a través de les bandes.   Vida festera a través de les bandes. Icon_minitimeDom Jul 18, 2010 7:55 pm

16abril escribió:
..... Pero, explícame eso del año 1993..... por curiosidad,....

Poca cosa cal explicar, jejejeje....està prou clar...jejejeje....repertori escàs i sense diferenciar-se, poc treballat, ejecutat amb desgana i sense ànima....bandes com estes (i hi ha un fum Silbando ), es millor que diguen que no volen eixir al carrer que fer-ho així, a la fí, pot ser els perjudique més el "prestigi" que tenen en altres "àrees" que n'afegisquen més.......de totes formes cal agraïr-los que al menys vingueren a tocar en nosaltres, ja que ens tragueren d'una situació prou apurada en aquell moment.

Crec que eixa es una societat musical modelada per a altres metes, no la veig com una societat musical polivalent.

Tal volta, avui en dia hagen millorat la qualitat al carrer, la veritat es que no em crida l'atenció seguir-la. Cool 2

Però vamos, es una opinió personal i tan sols es meua...jajajajaja
16abril
Cabo d'esquadra de negres
16abril

Cantidad de envíos : 345
Presencia : 154

MensajeTema: Re: Vida festera a través de les bandes.   Vida festera a través de les bandes. Icon_minitimeMiér Jul 21, 2010 8:52 pm

Gracias por la info y por la valoración.
Muaks!!!!
http://www.flickr.com/photos/82498175@N00/
Contenido patrocinado

MensajeTema: Re: Vida festera a través de les bandes.   Vida festera a través de les bandes. Icon_minitime

Vida festera a través de les bandes.
Página 1 de 1.