Obric aquest post, en primer lloc perquè abans que aplegue "l'alemà" i no m'enrecorde, al menys ho tindré enregistrat....jejejeje....i en segon lloc perquè em pareix interessant i divertit, a més a més, de ser un altra forma de comptar el anys que ja som a aquesta meravellosa festa.
Quede clar que em referisc a la banda que tenim "xafant-mos la capa"
....no a les que puguen haver eixit en nosaltres (en boato, o altres esquadres de la mateixa comparsa)....a la que duiem darrere....i si fem un poc de memòria la marxa que més s'haguera quedat gravada al cap d'eixe any.
Bé per a trencar foc, escomence jo....i ja s'aneu afegint els demés, si voleu, clar.
1988 - Banda de Villena
(marxa: Éxodo) (no m'enrecorde si va ser la "Ruperto Chapí", ó la Municipal),...ja ha arribat "l'alemà", ja ha arribat "l'alemà"....jejejeje1989 - Unió Musical Contestana
(marxa: A mons pares i Moro del Sinc)1990 - Cercle Musical Primitiva Albaidense
(marxa: Guardia Jalifiana)1991 - Cercle Musical Primitiva Albaidense
(marxa: Juanjo i Moros Españoles)1992 - Agrupació Musical de Alfafar
(marxa: Moros Españoles)1993 - Unión Artística Manisense
(marxa: ninguna. molt roïns)1994 - S.A.M. "L'Unió" de Quart de Poblet
(marxa: Al Tio Pajuso....millor dit, la versió que varen fer...uffff, mare que por !!!) 1995 - Agrupació Musical de Montaverner
(marxa: El President)1996 - Agrupació Musical de Montaverner
(marxa: Caravana...."el pasodoble"...jajajajaja)1997 - Agrupació Musical de Montaverner
(marxa: Caravana.....¿altra volta?)1998 - Agrupació Musical de Montaverner
(marxa: Caravana,....fins a aborrir-la)1999 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Xavier "el coixo")2000 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Cavall de Foc)2001 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Cavall de Foc)2002 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Xubuch)2003 - Agrupació Musical de Montaverner + La Colla d'Ontinyent
(marxa: Marxa del Centenari)2004 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Marxa del Centenari)2005 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Marxa del Centenari)2006 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Marxa del Centenari i Aligeabà Spyros)2007 - Agrupació Musical de Montaverner + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: El Kàbila)2008 - Ateneu Musical de Cocentaina + La Colla d'Ontinynet
(marxa: Abenserraig, Xabat i No ho faré més....les tres d'altísim nivell, sincerament millor que en els CD's que tinc)2009 - Ateneu Musical de Cocentaina + La Xafigà de Muro d'Alcoi
(marxa: Cordón 95.... ...possiblement de les millors en les que he format)Fins ací lo que em dona el cap
....ara vosaltres